Site-urile mele preferate

www.photomagazine.ro www.eyefetch.com

luni, 8 februarie 2010

E interesant cum odată ce ai ajutat un om, fie el prieten sau doar o simpla cunoștință, inevitabil, acesta se transforma din prieten sau cunoscut, în dușman sau cel putin într-o persoana cu care nu mai poți comunica așa cum ai facut-o înainte. Mereu am crezut că a ajuta, indiferent de modalitatea prin care realizezi acest lucru este un lucru firesc, omenesc. Dar, așa cum s-a întâmplat și de aceasta data lumea este fățarnică, inumană. Am un principiu după care mă ghidez mereu.....,, prefer să ajut eu pe alții decât să am eu nevoie de ajutor,,. Mereu voi crede în acest principiu, fie el bun sau contestat de alții.

Un comentariu:

  1. Incearca sa privesti lumea din unghiul comunicarii deschise. daca cel pe care l-ai ajutat iti intoarce spatele inseamna ca nu trebuie sa continui cu el o amicitie. Oamenii sunt schimbatori. Putin sunt cei care astazi mai stiu ce inseamna o adevarata prietenie. Ajuta si intr-o zi ajutorul se va intoarce dublat sau chiar mai mult...

    RăspundețiȘtergere